لرستان چهارمین هیات کشتی برتر کشور شد

 لرستان چهارمین هیأت کشتی برتر کشور شد

به گزارش آسیاننت لرستان ، فدراسیون کشتی رتبه بندی هیات های کشتی کشور در سال 1402 را اعلام کرد

براساس این خبر ، در رتبه بندی اعلام شده فدراسیون کشتی، هیات کشتی لرستان با کسب 3296 امتیاز به عنوان چهارمین هیات برتر کشور انتخاب شد.

در این رده بندی هیات های مازندران، تهران و خوزستان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

میزبانی از مسابقات بین المللی و ملی و اردوهای تیم های ملی، برگزاری لیگ های کشتی و نتایج تیمی، عضویت و کسب مدال ورزشکاران در تیم های اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان، آسیایی و بین المللی (رده های سنی مختلف)، کسب رتبه انفرادی و تیمی در رقابت های قهرمانی کشور (رده های سنی مختلف)، اعزام تیم به رقابت های بین المللی توسط هییت کشتی، برگزاری دوره های مربیگری، داوری و جدول نویسی، انجام پروژه های عمرانی و تعاملات اداری و مالی با فدراسیون و اداره کل ورزش استان مهم ترین شاخص های رتبه بندی هیات های کشتی می باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " لرستان چهارمین هیات کشتی برتر کشور شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " لرستان چهارمین هیات کشتی برتر کشور شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427