همایش زن مسلمان کرد در کردستان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

همایش زن مسلمان کرد در کردستان برگزار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی اصغر دریایی صبح شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با تسلیت شهادت جانگداز آیت الله رییسی و همراهانش اظهار کرد: در طول دوران انقلاب ما شهادت شخصیت هایی مثل شهید رجایی و باهنر و سردار سلیمانی را دیدیم اما کشتی انقلاب بدون هیچ اختلالی با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی اداره می شد.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه بیان کرد: دشمن در این حوزه با برنامه حرکت می کند اما در این زمینه راهکارهای متعدد وجود دارد که باید عملی شود.

وی خاطر نشان کرد: تقویت عفت یکی از مولفه های موثری است که باید بدان پرداخته شود، اذعان کرد: اگر در جامعه عفت تقویت شود بخشی از مسایل و مشکلات رفع خواهد شد.

دریایی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب کارهای ایجابی و اقناعی متکثری را اجرا کردیم و یا بزودی اجرا خواهیم کرد، اضافه کرد: برگزاری دوره های لبخند، برگزاری دوره باور و ریحانه برای توانمند کردن بانوان در موضوع حجاب، برگزاری همایش گسترش فرهنگ حجاب و عفاف با عنوان رایحه و برگزاری اولین جایزه شهیده اسدی از جمله برنامه هایی است که در استان انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: برپایی سه نمایشگاه مد و لباس کردی، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان طراح لباس و برگزاری جشنواره یاس نبوی نیز از اقدامات انجام شده به همت شورای فرهنگ عمومی در استان است که انجام گرفت.

دریایی اضافه کرد: برگزاری همایش مستوره اردلان و همچنین برگزاری همایش زن مسلمان کردی و بزرگداشت شهیده فاتحی کرجو از دیگر اقداماتی است که قرار است در استان اجرا شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش زن مسلمان کرد در کردستان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش زن مسلمان کرد در کردستان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427