درخشش مهدی قایدی برابر تیم صدرنشین الوصل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

درخشش مهدی قایدی برابر تیم صدرنشین الوصل - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم های فوتبال الاتحاد کلبا و الوصل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات شامگاه سه شنبه از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود الوصل به پایان رسید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در حالی الاتحاد از دقیقه 4 با اخراج سابیل 10 نفره به کار خود ادامه داد موفق شد در دقیقه 16 گل اول را به ثمر برساند.

اما در ادامه، احمدصالح (25)، دیال و(47) و بوتفینی (66) 3 بار دروازه الاتحاد را باز کردند.

در دقیقه 68 باز هم مهدی قایدی تاثیرگذار ظاهر شد و توانست با یک پاس، (بسا) را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا بازی 3 بر 2 شود.

در دقیقه 87 هم هریس سفروویچ برای بار چهارم دروازه الاتحاد را باز کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، الوصل با 58 امتیاز صدرنشین است و الاتحاد هم با 24 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخشش مهدی قایدی برابر تیم صدرنشین الوصل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخشش مهدی قایدی برابر تیم صدرنشین الوصل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.