لاپید: شبه نظامیان دولت نتانیاهو به کامیون های کمک ها برای غزه حمله می کنند

لاپید: شبه‌نظامیان دولت نتانیاهو به کامیون‌های کمک‌ها برای غزه حمله می‌کنند

رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیروهای وابسته به کابینه بنیامین نتانیاهو را متهم کرد که به کامیون های حامل کمک های بشردوستانه برای ساکنان نوار غزه حمله می کنند.

به گزارش آسیاننت، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به نقل از «یاییر لاپید» رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: «این شبه نظامیان تحت حمایت رژیم نتانیاهو هستند که به کامیون های کمک ها برای غزه حمله می کنند.»

شنبه این هفته جاری ده ها شهرک نشین افراطی با حمله به کاروان های کمک های بشردوستانه متعددی که از اردن به سمت نوار غزه در حرکت بودند، بار غذای یکی از کامیون ها را غارت کردند.

یکی از این شهرک نشین های افراطی با افتخار از خودش فیلم می گیرد و از همه می خواهد که جلوی کمک های بشردوستانه به غزه را بگیرند.

یک نمونه دیگر این اقدام هم روز جمعه زمانی روی داد که یک راننده کامیون در کرانه باختری توسط ده ها غیرنظامی صهیونیست (شهرک نشینان) مجروح شد.  

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاپید: شبه نظامیان دولت نتانیاهو به کامیون های کمک ها برای غزه حمله می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاپید: شبه نظامیان دولت نتانیاهو به کامیون های کمک ها برای غزه حمله می کنند"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427