پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت رییس جمهور

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت رئیس‌جمهور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش آسیاننت و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

« هوالباقی

مِنَ الْمُوْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُوَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا

در سالروز ولادت هشتمین نور امامت، معین الضعفاء علی بن موسی الرضا (ع) ناباورانه به سوگ و سرور شهادت بزرگ مرد خادم ایران اسلامی، رییس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر، حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی و یاران گران قدر همراهش در مسیر خدمت به مردم بزرگ این مرزوبوم نشسته ایم.

اینجانب سال ها مرزوق فعالیت در رکاب ایشان در عرصه های مختلف جهاد عملی و نظری بوده ام و گواه هرلحظه تلاش بی وقفه شان برای عزت و کرامت ولی نعمتان این خاک را امروز لطف امامی می خوانم که وی را به امن آغوش آنلاین رضوی اش پذیرا شده است. اخلاص در فعل و صداقت در قول، حکمت در تدبیر و درایت در تصمیم، و ولایتمداری در اوج مسیولیت و مردمداری در عین کسوت، تنها چند خصوصیت بارز از شخصیت والای حضرت آیت الله رییسی بوده که در فقدانش روح و جان همه روشن اندیشان و عدالت شناسان عالم به درد می آید.

شهادت برادر مجاهدم دکتر حسین امیرعبداللهیان سیاست مدار انقلابی و وزیر امورخارجه دولت مردمی، سید محبوب آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده آسمانی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی استاندار برومند و تلاشگر آذربایجان شرقی، سردار دلسوز سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس جمهور و همچنین سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی، نیز قلب همۀ خدمتگزاران و دلبستگان این نظام مقدس را در این واقعه جریحه دار کرد.

اینجانب افتخار شهادت خادم الرضا رییس جمهور مکتبی حضرت آیت الله رییسی و عزیزان دیگر را به پیشگاه معظم قایم آل محمد (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز هریک از ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای جمع فقید و صبر جزیل برای بازماندگان مسیلت می دارم.»

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی شهادت رییس جمهور"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427