خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست

خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست، کسی خواب نمی ماند و رییس جمهور از مشکلات کشور بی خبر نیست.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در ایکس(توییتر) با اشاره به سفر رییس جمهور به مازندران، نوشت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم «رفع موانع خودکفایی در تولید برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت های بنادر استان»، «رسوب کالا در گمرکات» و «مسایل تالاب میانکاله» با حضور رییس جمهور در استانداری در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست، کسی خواب نمی ماند و رییس جمهور از مشکلات کشور بی خبر نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427