بهره برداری از 350 گلخانه روستایی با مشارکت مردم

بهره‌برداری از ۳۵۰ گلخانه روستایی با مشارکت مردم

با حضور رییس جمهور 350 واحد گلخانه روستایی احداث شده با مشارکت مردم در شهرستان قایمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش آسیاننت، در ادامه برنامه های سفر دولت مردمی به استان مازندران، با حضور سید ابراهیم رییسی350 واحد گلخانه روستایی که با مشارکت مردم و تسهیلات معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری احداث شده است، به بهره برداری رسید.

دولت در راستای حمایت از بخش کشاورزی به متقاضیان این بخش و تولید کنندگان گلخانه ای تسهیلات پرداخت می کند.

با بهره برداری از این گلخانه های روستایی تولید و بهره وری در روستاهای شهرستان قایمشهر به 7 تا 10 برابر افزایش یافته است.

در استان مازندران 1033 هکتار اراضی باغی زیر کشت گل و گیاه قرار دارد و سالانه حدود 430 میلیون گیاهان آپارتمانی، 21 میلیون گلدانی، 226 میلیون گل شاخه بریده، 85 میلیون درخت و درختچه و 53 میلیون بدنه گل تولید می شود.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از 350 گلخانه روستایی با مشارکت مردم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از 350 گلخانه روستایی با مشارکت مردم"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427