برگزاری مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در بندر«دیر» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

برگزاری مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در بندر«دیر» - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، نرگس علیپور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در انبار سرپوشیده اداره بندر دیر بر اساس سناریو تعریف شده به مدت یک ساعت و با حضور تمام واحدهای ذیربط با موفقیت به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: در این مانور عملیاتی تیم هایی نیز از اداره بندر دیر و آتش نشانی شهرداری دیر حضوری فعال به ثبت رساندند.

علیپور ادامه داد: هدف از اجرا این مانور ارتقا دانش علمی و تاکتیک عملیاتی، ارزیابی توان تیم های عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین واحدهای عملیاتی سایر ارگان ها و همچنین شناسایی نقاط ضعف احتمالی بود.

رییس ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: بر اساس سناریو مانور پس از به صدا در آمدن زنگ هشدار، اپراتور ایستگاه آتش نشانی بندر دیر متوجه حریق در انبار سرپوشیده شده و همزمان مسیولان انبار نیز در کمترین زمان ممکن با واحد آتش نشانی بندر دیر ارتباط برقرار می کنند.

ایمان زیارتی زاده افزود: در ادامه تیم عملیاتی آتش نشانی با خودرو سنگین آذر 6 به محل حادثه اعزام شده و همزمان اپراتور نسبت به اطلاع رسانی به سایر واحدهای زیر بط اقدام کرد.

وی اظهار کرد: بر اساس سناریو مانور یکی از کارگران تخلیه و بارگیری انبار دچار حادثه و مصدومیت شده بود که تیم امداد و نجات با حمایت تیم اطفا حریق جهت نجات فرد وارد انبار شد.

زیارتی زاده افزود: بلافاصله پس از بیرون آوردن کارگر حادثه دیده در تماس با اورژانس برای انتقال وی به مرکز درمانی اقدام شد.

وی گفت: در ادامه پس از گذشت یک ساعت و انجام موفق مانور در آیتم های تعریف شده پایان مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در انبار سرپوشیده اداره بندر دیر اعلام و نسبت به جمع آوری تجهیزات اقدام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در بندر«دیر» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مانور مشترک عملیات امداد و نجات و اطفا حریق در بندر«دیر» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427