فوق العاده خاص کادر سلامت تصویب شد

فوق العاده خاص کادر سلامت تصویب شد

آفتاب نیوز :

بهرام عین اللهی، امروز در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی قم اظهارکرد: 380 دستگاه پیشرفته پزشکی در دولت مردمی در مناطق مختلف کشور افتتاح شده است.

وی گفت: تا پایان دولت 15 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی افزوده می شود.

عین اللهی ادامه داد: امیدواریم در هیچ استانی نیاز نباشد بیمار به استان دیگر مراجعه کند، به خصوص در مورد سرطان تلاش ما به این امر جدی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد:درمان رایگان کودکان در کشور ما یک سرمایه گذاری درازمدت است.

عین اللهی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمه افزود: در بیمه کار هایی انجام شد که در تاریخ بهداشت و درمان بی سابقه است.

وی با تاکید بر پیشرفت حوزه پزشکی در کشور گفت: پیش از این محتاج حضور پزشکان خارجی در کشور بودیم، اما امروز با دستان متخصصان کشورمان نیازمندی ها در این خصوص رفع شده است.

عین اللهی در پایان خاطرنشان کرد: فوق العاده خاص کادر سلامت با تلاش معاونت توسعه تصویب شد و ده هزار میلیارد تومان برای این منظور در مرحله نخست اختصاص پیدا کرده است؛ کارکنان با وجود مشکلات فعالیت شبانه روزی دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوق العاده خاص کادر سلامت تصویب شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوق العاده خاص کادر سلامت تصویب شد"، کلیک کنید.