ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟

ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟

امیرمسعود عابدین: فراری 458 ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال 2012 وارد کشور شد.

فراری 458 جانشین فراری F430 شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی 458 ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه 4.5 لیتری 8 سیلندر بوده که 562 اسب بخار قدرت و 540 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. این موتور در زمان خود جزو قوی ترین پیشرانه های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جریت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در آسیاننت مراجعه کنید.

54322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427