رهبری به جدول 64 نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مسابقات جایزه بزرگ سیول از امروز شنبه (15 اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادیبخش مردان آغاز شد.

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شداما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران برابر حریفان شان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه هم صعود مستقیمرهبری به جدول 64 نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سیول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهرارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول 128 نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول 128 نفره

*محمد رهبری: 6 برد و صعود مستقیم به جدول 64 نفره اصلی

جدول 128 نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان)

*فرزاد باهرارسباران 12 – 15 محمد العمر (عربستان)

جدول 64 نفره مقدماتی

*محمد فتوحی 12 – 15سانگون پارک (کره جنوبی)

دیدارهای جدول 64 نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می شود و طی آن علی پاکدامن با «آرتیوم سارکیسیان» از قزاقستان دیدار می کندو محمد رهبری به مصاف «توماس مارتینه» از فرانسه می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبری به جدول 64 نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبری به جدول 64 نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427