غایبان استقلال برای دیدار با تراکتور

غایبان استقلال برای دیدار با تراکتور

به گزارش خبرگزاری آسیاننت؛ تیم فوتبال استقلال چهارشنبه پیش رو در چارچوب هفته بیست وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافایل سیلوا را در اختیار ندارد.

به گزارش آسیاننت، حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال نیز که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می شود، اما به نظر می رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

مهدی مهدی پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز – استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غایبان استقلال برای دیدار با تراکتور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غایبان استقلال برای دیدار با تراکتور"، کلیک کنید.