آغاز بلیت فروشی «آن ها دروغ می گویند» از ظهر امروز

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

بلیت فروشی «آن ها دروغ می گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ظهر امروز آغاز می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش فروش بلیت های نمایش «آن ها دروغ می گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت 12 ظهر امروز 9 اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می شود.

هومن برق نورد، سارا رسول زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی 15 نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می کنند.

«آن ها دروغ می گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می آید.

این نمایش از 27 اردیبهشت در دو سانس 18:15 و 20:15 در پردیس تیاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز بلیت فروشی «آن ها دروغ می گویند» از ظهر امروز" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز بلیت فروشی «آن ها دروغ می گویند» از ظهر امروز"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427