عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش نشانی

عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی

آفتاب نیوز :

هادی عیدی پور شامگاه چهارشنبه با اشاره به تلاش ها و فعالیت های آتش نشانان در عصر روز بارانی برای امداد رسانی به شهروندان شیرازی افزود: عصر امروز بارش های شدید و کم سابقه در شیراز به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: تا ساعت 17 امروز آتش نشانان شیراز 129 عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

به گفته رییس سازمان آتش نشانی شیراز 23 واحدعملیاتی برای بازدید ایمنی دوره ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل های مورد نظر مستقر بودند.

وی همچنین با اشاره به اینکه 24 ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل هستند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره 125 تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش نشانی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش نشانی"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427