ویدیو/ اذعان منشه امیر به فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون

ویدیو/ اذعان منشه امیر به فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون

سردبیر رادیو اسراییل ضمن اذعان به فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون، گفت: باید آماده زلزله های گسترده تری در اسراییل باشیم!

به گزارش آسیاننت، منشه امیر، سردبیر رادیو رژیم صهیونیستی در این مصاحبه گفت: اکنون درون اسراییل زلزله ای رخ داده که آثار آن در آینده در ابعاد گسترده تری دیده خواهد شد! رکن اطلاعات ستاد ارتش شکست خورده است و روند استعفاهای مقامات امنیتی و نظامی اسراییل ادامه خواهد داشت!

منبع: لشکر قدس

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ویدیو/ اذعان منشه امیر به فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ویدیو/ اذعان منشه امیر به فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427