صدور هشدار زرد هواشناسی برای البرز

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان، گفت: از روز یکشنبه دوم اردیبهشت تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت احتمال بروز خسارت ناشی از وزش باد و رگبار وجود دارد.

صدور هشدار زرد هواشناسی برای البرز

آفتاب نیوز :

آرش بهارونداحمدی گفت:  تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از عصر یکشنبه تا چهارشنبه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن وزش باد و گرد و خاک، در بعضی ساعات رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بهارونداحمدی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان، افزود: به همین دلیل احتمال بروز خسارت و همچنین مختل شدن تردد در معابر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود طی این مدت برای تردد در معابر شهری و برون شهری احتیاط لازم را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور هشدار زرد هواشناسی برای البرز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور هشدار زرد هواشناسی برای البرز"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427