تشکیل جلسه فوری برای رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب انزلی

تشکیل جلسه فوری برای رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب انزلی

آسیاننت/گیلان رییس کل دادگستری گیلان گفت: در اسرع وقت جلسه ای در دادگستری استان با حضور مدیران متولی برای رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب انزلی برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی 29 فروردین ماه، در راستای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و ریاست معزز قوه قضاییه در مورد حقوق عامه در بازدید از تالاب انزلی، اظهار کرد: مسایل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را در این شهرستان پدید آورده است.

وی افزود: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

رییس شورای قضایی گیلان در این بازدید ضمن صدور دستورات لازم مقرر کرد در خصوص رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب، در اسرع وقت جلسه ای در دادگستری استان با حضور مدیران متولی امر برگزار شود.

به گزارش آسیاننت و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، رییس کل دادگستری گیلان به همراه رییس دادگستری و دادستان شهرستان انزلی و جمعی از مدیران قضایی و اجرایی از تالاب انزلی بازدید کردند. 

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل جلسه فوری برای رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب انزلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل جلسه فوری برای رفع تداخلات اراضی ساحلی و تالاب انزلی"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427