لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام 24 پرواز در هفته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: دیروز پرواز فرودگاه بیرجند به مقصد تهران لغو شده بود که پرواز یاد شده به دلیل محدودیت ابلاغی فرودگاه مهرآباد در انجام برخی پروازهای روز جاری و دستور معاونت مهرآباد و نیز کمیته امنیتی سازمان هواپیمایی و نظر به ابطال یکطرفه مجوز پرواز در واحد هماهنگی پروازها، باطل شد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه امروز این محدودیت ها لغو شده است و صبح امروز یکشنبه پرواز شرکت پارس ایر از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به مقصد تهران را خواهیم داشت.

طهماسبی ادامه داد: در حال حاضر در یک هفته 24 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بیرجند یا به مقصد فرودگاه بیرجند انجام می شود که چهار پرواز مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند و بقیه برای مسیر بیرجند- تهران- بیرجند است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام 24 پرواز در هفته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام 24 پرواز در هفته – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427