بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی شویم

بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی‌شویم

خبر ها حاکی از آن است که رییس جمهور آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده که به هیچ عنوان نباید روی کمک نظامی واشینگتن علیه ایران حساب باز کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، تارنمای «اکسیوس» به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید نقل کرده که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا در مکالمه تلفنی خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی تاکید کرده که ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران مشارکت نخواهد کرد.

ایران شنبه شب با بیش از 300 پهپاد، موشک کروز و بالستیک و به تلافی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، مواضع این رژیم را هدف گرفت.

تا این لحظه، آن گونه که از بیانیه ها و اظهارات کاخ سفید، وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون برمی آید، ایالات متحده به هیچ وجه به دنبال تشدید تنش و درگیری با ایران نیست و آن گونه که بایدن ادعا کرده، در هماهنگی با متحدان به پاسخ دیپلماتیک به ایران بسنده خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی شویم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بایدن خطاب به نتانیاهو: علیه ایران وارد جنگ نمی شویم"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427