آل کثیر: ندیدم گلم آفساید بوده یا خیر/ با اسنپ رفت و آمد می کنم+ فیلم

آل کثیر: ندیدم گلم آفساید بوده یا خیر  با اسنپ رفت و آمد می کنم+ فیلم

آل کثیر: ندیدم گلم آفساید بوده یا خیر  با اسنپ رفت و آمد می کنم+ فیلم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من فیلم بازی را ندیدم که گلم آفساید بوده یا خیر.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی آل کثیر در مورد بازی امروز و گلی که به ثمر رساند و به نظر می رسید آفساید است، گفت: من ندیدم که آفساید باشد.

آل کثیر در مورد رقابت بین استقلال و پرسپولیس و صحبت هایی که استقلالی ها انجام داده اند، گفت: ما به بازی تیم های دیگر کاری نداریم.ما فقط موظفیم که تلاشمان را بکنیم.

مهاجم سرخپوشان در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت:  تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید 40 درصد دریافتی داشته باشد. شخصا با اسنپ رفت و آمد می کنم و ماشین ندارم. شغل بازیکنان همین است و شغل دومی ندارند.

این بازیکن در مورد اینکه پرسپولیس کمبود مهاجم دارد، گفت: چطور می گویید ما مهاجم نداریم؟

مصاحبه کامل او را در فیلم زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آل کثیر: ندیدم گلم آفساید بوده یا خیر/ با اسنپ رفت و آمد می کنم+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آل کثیر: ندیدم گلم آفساید بوده یا خیر/ با اسنپ رفت و آمد می کنم+ فیلم"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427