پاداش 50 هزار دلاری برای طلایی های المپیک پاریس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

المپیک

پاداش ۵۰ هزار دلاری برای طلایی‌های المپیک پاریس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فدراسیون جهانی دوومیدانی در بیانیه ای اعلام کرد برای نخستین بار به مدال آوران طلا در بازی های المپیک 2024 پاریس مبلغ 50 هزار دلار پرداخت خواهد کرد تا از نقش ورزشکاران در رشد و توسعه این رشته ورزشی قدردانی شود.

بنابر اعلام پایگاه خبری «رادیو بین المللی فرانسه، دارندگان مدال طلا در 48 ماده مختلف دوومیدانی 50 هزار دلار پاداش دریافت خواهند کرد. مجموع این پاداش به 2 میلیون و 400 هزار دلار خواهد رسید. سباستین کویه رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی گفت: معرفی پاداش برای برندگان مدال طلای المپیک لحظه کلیدی برای ورزش دو و میدانی جهان است که بر تعهد ما به توانمندسازی ورزشکاران و به رسمیت شناختن نقش حیاتی آنها در تمام دوره های بازی های المپیک تاکید می کند.

فدراسیون جهانی دوومیدانی هم چنین اعلام کرد برای دوره بعد بازیه های المپیک در لس آنجلس به مدال آوران نقره و برنز نیز پاداش خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاداش 50 هزار دلاری برای طلایی های المپیک پاریس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاداش 50 هزار دلاری برای طلایی های المپیک پاریس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427