سیل در روسیه و قزاقستان؛ هزاران نفر مجبور به ترک خانه هایشان شدند

قزاقستان

سیل در روسیه و قزاقستان؛ هزاران نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند

در پی طغیان رودخانه «اورال»، سومین رودخانه بلند اروپا، سیل مناطقی از روسیه و قزاقستان را در بر گرفت و دست کم هزاران نفر را مجبور به ترک خانه هایشان کرد.

به گزارش آسیاننت، سیل تنها در شهر 550 هزار نفری «ارونبورگ» در فاصله 1200 کیلومتری شرق مسکو ، صدها خانه را درنوردید و دست کم هفت هزار و  700 نفر  ناچار به تخلیه خانه هایشان شدند.

وزارت امدادهای اضطراری قزاقستان گفته امدادگران همچنین توانستند حدود 60 هزار دام و طیور را از دامداری و مزارع خارج و به مناطق امن منتقل کنند.

شدت این سیل بسیار بیشتر از حد معمول سیل های فصلی است و دلیل آن عمدتا گرمای غیر معمول فصل جاری است که باعث ذوب سریع برف ها شده است.

در این سیل دستکم 110 هزار نفر در تمامی شهرها و مناطق درگیر مجبور به تخلیه خانه هایشان شده اند.

همچنین مقامات روسیه گفته اند که یک پالایشگاه نفت در شهر «اورسک» در 1800 کیلومتری جنوب شرقی مسکو به دلیل جاری شدن سیل فعالیت خود را متوقف کرده است.

به گزارش بی بی سی، مقامات منطقه ای گفتند که کنترل وضعیت و عادی سازی شرایط حداقل 10 روز یا حتی بیشتر زمان می برد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل در روسیه و قزاقستان؛ هزاران نفر مجبور به ترک خانه هایشان شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل در روسیه و قزاقستان؛ هزاران نفر مجبور به ترک خانه هایشان شدند"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427