امدادرسانی به 30 گردشگر مفقودشده در کول خرسون دزفول

امدادرسانی به ۳۰ گردشگر مفقودشده در کول خرسون دزفول

آسیاننت/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی به گردشگران مفقود شده در کول خرسون دزفول خبر داد.

امیرعباس نجفی بامداد پنجشنبه به رسانه ها اظهار کرد: حادثه مفقود شدن 30 گردشگر در منطقه کول خرسون دزفول در ساعت 15:00 عصر چهارشنبه (22 فروردین ماه) به مرکز 112 کنترل و هماهنگی عملیات خوزستان اعلام شد. 

به گزارش آسیاننت، وی افزود: با اعزام یک تیم امداد کوهستان از پایگاه شهیون دزفول به این منطقه، امدادگران بعد از پنج ساعت جست وجو، 30 گردشگر مفقود شده را پیدا و آن ها را به مکان امن انتقال دادند. این عملیات در ساعت 20:44 چهارشنبه شب به پایان رسید. 

انتهای پیام 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به 30 گردشگر مفقودشده در کول خرسون دزفول" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به 30 گردشگر مفقودشده در کول خرسون دزفول"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427