استخدام 25 هزار نفر در وزارت بهداشت

استخدام ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت

آفتاب نیوز :

 بهرام عین اللهی گفت: پارسال 16 هزار تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستان های کشور اضافه شد که این تعداد تخت برای ارایه خدمات نیاز به نیروی انسانی دارد، ما پارسال 25 هزار نیرو جذب کردیم و امسال همزمان با بهره برداری از تخت های جدید بیمارستانی 25 هزار نیرو در وزارت بهداشت استخدام خواهند شد.

وی ادامه داد: طبق اعلام سازمان امور استخدامی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش امسال بیشترین میزان استخدام نیروی انسانی را خواهند داشت و ما با راه اندازی مراکز بیمارستانی جدید و جذب نیرو برای این مراکز در تلاش هستیم که خدمات درمانی مناسب به مردم ارایه کنیم.

عین اللهی گفت: سهم بیشتر نیرو های استخدامی امسال مربوط به نیرو های مورد نیاز بیمارستان ها خواهد بود همچنین با توجه به اجرای طرح سلامت خانواده، بخشی از نیرو های استخدامی در حوزه بهداشت است و در زمان اعلام ثبت نام آزمون استخدامی جزییات اعلام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استخدام 25 هزار نفر در وزارت بهداشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استخدام 25 هزار نفر در وزارت بهداشت"، کلیک کنید.