سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر و مادربزرگش مشخص شد

سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر و مادربزرگش مشخص شد

به گزارش آسیاننت از پایگاه خبری چند ثانیه، آنلاین ماه سال 95، پنج عضو خانواده یک پزشک تبریزی از جمله همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگش دچار تنگی نفس شدند و همسر و مادربزرگ این پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

همزمان با مرگ دو تن از اعضای خانواده این پزشک و مسمومیت سایر اعضای خانواده ، تحقیقات ویژه جنایی برای رمزگشایی از این پرونده جنجالی آغاز شد و پس از مدتی با بازداشت این پزشک، پرونده وارد فاز جدیدی شد. نهایتا کیفرخواست این پرونده در فروردین سال 96 صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.

چهار جلسه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان آذربایجان شرقی برگزار شد و در 29 اسفند ماه سال 96، رای پرونده که قصاص متهم بود، صادر شد. با اعتراض متهم، حکم صادره در این خصوص از سوی دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده به دلیل نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شد.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر و مادربزرگش مشخص شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرنوشت پزشک تبریزی متهم به قتل همسر و مادربزرگش مشخص شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427