زاخارووا: حمله پهپادی به “ترانس نیستریا” با هدف تشدید تنش بود

زاخارووا: حمله پهپادی به "ترانس‌نیستریا" با هدف تشدید تنش بود

به گزارش آسیاننت، ماریا زاخارووا روز شنبه اظهار داشت: روز گذشته یک پهپاد کامیکازه به یک واحد نظامی در ترنس نیستریا حمله کرد که در نتیجه آن ایستگاه رادار آسیب دید.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما این حادثه را تحریک دیگری با هدف تشدید وضعیت متشنج ترانس نیستریا می دانیم.

زاخارووا خاطرنشان کرد: روسیه انتظار دارد که تحقیقات کاملی در مورد همه شرایط آنچه اتفاق افتاده است، صورت گیرد و امیدواریم کسانی که در پشت این اقدام بی ملاحظه هستند، از عواقب خطرناک آن آگاه باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، بر اساس این گزارش، ظهر دیروز یک پهپاد کامیکازه به یک ایستگاه راداری در قلمرو یک واحد نظامی در منطقه رابینسکی ترانس نیستریا حمله کرد.

هدف رادار بود، اما این اصابت خسارت شدیدی به همراه نداشت و کارکنان این محل نیز آسیبی ندیدند. هنوز مشخص نشده است که این پهپاد از کجا برخواسته است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زاخارووا: حمله پهپادی به “ترانس نیستریا” با هدف تشدید تنش بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زاخارووا: حمله پهپادی به “ترانس نیستریا” با هدف تشدید تنش بود"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427