جلسه دادرسی مجازی از دادسرای ساری با کشور ترکیه برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جلسه دادرسی مجازی از دادسرای ساری با کشور ترکیه برگزار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، جلسه اول تحقیق از شاکی به صورت مجازی- حضوری با کشور ارمنستان در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ساری برگزار شده بود و امروز نیز جلسه دوم این دادگاه با یکی از متهمانی که در ترکیه دستگیر و به قید ضمانت آزاد شده بود، برگزار شد.

در راستای سیاست های قوه قضاییه، توسعه دادرسی الکترونیک و استفاده از فناوری های نوین و تسریع در رسیدگی پرونده ها، دومین جلسه دادرسی مجازی پرونده با موضوعات آدم ربایی، ضرب و جرح و کلاهبرداری برای اشخاص پرونده در داخل کشور به صورت حضوری و برای یکی از متهمان دستگیر شده در خارج از کشور در ترکیه، به صورت مجازی برگزار شده است.

برگزاری جلسات دادرسی به صورت مجازی و با استفاده از فناوری های نوین و در راستای سند تحول قضایی و موجب جلوگیری از تجدید اوقات و تسریع در رسیدگی و صدور سریع تر احکام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلسه دادرسی مجازی از دادسرای ساری با کشور ترکیه برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلسه دادرسی مجازی از دادسرای ساری با کشور ترکیه برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427