13 بدر بوشهر باران خفیف دارد

۱۳ بدر بوشهر باران خفیف دارد

آفتاب نیوز :

پیام مساعدی افزود: همچنین امروز و فردا در سواحل جنوبی، طی ساعت هایی با افزایش سرعت باد شمالی، دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می شود.  از روز سه شنبه تا پایان هفته، سواحل استان در اغلب ساعات آرام پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در 24 ساعت آینده آسمان این استانغ کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 30 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بر روی دریا طی ساعت هایی، 12 تا 38 گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در مناطق جنوبی طی ساعت هایی 60 تا 120 گاهی 150 سانتیمتر پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول 00:41، جزر اول دریا ساعت 04:50، مد دریا ساعت 12:08 و جزر دوم ساعت 20:09 خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "13 بدر بوشهر باران خفیف دارد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "13 بدر بوشهر باران خفیف دارد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427