سفر دریایی به کیش ممنوع شد!

سفر دریایی به کیش ممنوع شد!

به گزارش آسیاننت، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: تمامی سفرهای دریایی از بنادر کیش به چارک و آفتاب و بالعکس به دلیل شرایط آب هوایی از فردا به مدت چهار روز لغو می شود.

آسیاننت در خبری نوشت: عزت الله محمدی اظهار کرد: به دلیل وزش باد شدید و مواج بودن دریا، تمامی سفرهای دریایی از فردا دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری لغو می شود و هیچگونه ترددی انجام نخواهد شد.

وی از مسافران خواست تا با توجه به این اطلاعیه، برنامه ریزی لازم برای مدیریت سفر و خروج از جزیره را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: مسافران برای خروج از جزیره با خودروهای سواری می توانند بلیط آنلاین خود را از طریق آدرس www.ticket.kishports.com/khodroo تهیه کنند.

233236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفر دریایی به کیش ممنوع شد!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفر دریایی به کیش ممنوع شد!"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427