مرزبانان در تامین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرزبانان در تأمین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی، در ادامه بازدیدهای نوروزی از یگان های مرزی هنگ مهران بازدید و از تلاش مرزبانان در تامین امنیت مرزهای کشور قدردانی کرد.

وی در این بازدید در جمع مرزبانان با تبریک سال نو و عرض خدا قوت و قبولی طاعات و عبادات مرزبانان در ماه مبارک رمضان، گفت: شما مرزبانان با شب بیداری و تلاش مضاعف، در این ایام مبارک با زبان روزه از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنید که قطعاً مردم ایران قدردان این تلاش شما هستند.

گودرزی با بیان اینکه مردم در تعطیلات نوروزی بدون دغدغه امنیت به سفر عزیمت می کنند، اظهار داشت: مرزبانان در تفرجگاه ها و سواحل کشور، تا پایان تعطیلات در خدمت مردم هستند و از امداد رسانی و تامین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در بخش دیگر سخنان خود بر اهمیت دفاع از مرزهای اسلام در ماه مبارک رمضان تاکید داشت و اظهار کرد: جهان امروز دنیای تکاثر و تکاشف و جدال ماده با معنویت انسان است؛ آن انسان هایی می توانند از این مهلکه جان و روان سالم و فرهیخته بدر برند که در دعا و نیایش و عبادت به ویژه در ماه های چون رمضان المبارک و شب هایی چون لیالی قدر و نزول قرآن، به باز پروری اندیشه و روح خویش بپردازند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرزبانان در تامین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرزبانان در تامین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427