افت 1500 واحدی شاخص بورس

بورس

افت ۱۵۰۰ واحدی شاخص بورس

آفتاب نیوز :

شاخص هم وزن در روز جاری با سه هزار و 899 واحد کاهش به 732 هزار و 46 واحد و شاخص قیمت با 2 هزار و 193 واحد کاهش به 411 هزار و 740 واحد رسید.

معامله گران امروز در بورس تهران حدود 18 میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش 140 هزار میلیارد ریال با انجام 317 هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی و شیران بیشترین اثر مثبت و نمادهای فولاد، میدکو، شپنا، وبملت و تاپیکو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با 5 واحد افزایش به 24 هزار و 857 واحد رسید

معامله گران در بورس در فرابورس ایران حدود 197 هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود 5 میلیارد و 500 میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای وسپهر، فصبا، مادیرا و زاگرس بیشترین اثر مثبت و نمادهای بپاس، هرمز و شگویا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افت 1500 واحدی شاخص بورس" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افت 1500 واحدی شاخص بورس"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427