برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری های شناختی

برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری‌های شناختی

 سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین المللی مطالعات مغز با محوریت فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان، محققان و پژوهشگران علوم اعصاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین المللی مطالعات مغز (ایبرو) توسط ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی، 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می شود.

این دوره آموزشی با هدف فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان ، محققان و پژوهشگران برای کسب یافته ها ، اطلاعات و تبادل تجارب در حوزه های علوم اعصاب، علوم اعصاب سلولی، علوم اعصاب شناختی و علوم اعصاب محاسباتی برگزار می شود.

در این رویداد آموزشی، جمعی از اساتید و محققان و متخصصان از مراکز علمی و تخصصی داخلی و خارجی آخرین یافته ها و دانسته ها تحقیقاتی و پژوهشی درحوزه علوم اعصاب و اعصاب شناختی را ارایه می دهند.

این رویداد علمی توسط سازمان بین المللی مطالعات مغز (ایبرو) و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در قالب سخنرانی ها، جلسات عملی و برپایی کارگاه ها با تمرکز بر تکنیک های آموزشی برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری های شناختی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری سمپوزیوم دو روزه مدرسه بین المللی مطالعات مغز با محوریت فناوری های شناختی"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427