کشف 9000 عدد مواد محترقه در شاهرود

 کشف ۹۰۰۰ عدد مواد محترقه در شاهرود

آسیاننت/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف 9 هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شایینی 20 اسفندماه با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز ماموران پلیس امنیت اقتصادی شاهرود با تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی خود وارد میدان شدند و گشت زنی های خود را در شهرستان افزایش دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 واحد منزل مسکونی که اقدام به نگهداری مواد محترقه کرده بودند شده و طی بازرسی از آن ها موفق به کشف 9 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز شدند. 

سرهنگ شایینی به دستگیری یک نفر در این زمنیه اشاره و افزود: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به صورت غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شوند.

 انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " کشف 9000 عدد مواد محترقه در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " کشف 9000 عدد مواد محترقه در شاهرود"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427