هواپیماهای سویدی به دست لهستان رسید/ عکس

به گزارش خبرگزاری آسیاننت و بر اساس گزارش کانال خبری پارتیزان، لهستان اولین فروند از دو هواپیمای آواکس سویدی ساب-340 خود را تحویل گرفت. این آواکس به سیستم Erieye با رادار آرایه فازی فعال PS-890 مجهز است.

هواپیماهای سوئدی به دست لهستان رسید/ عکس

هواپیماهای سویدی به دست لهستان رسید/ عکس

هواپیماهای سویدی به دست لهستان رسید/ عکس

این دو آواکس سفارش داده شده توسط لهستان، در اصل متعلق به امارات بودند که تا قبل از خرید GlobalEye توسط آن ها در خدمت بودند که به سوید بازگردانده شدند و لهستان در سال گذشته هر دو آواکس را طی قراردادی به ارزش 57.81 میلیون دلار خریداری کرد.

227323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواپیماهای سویدی به دست لهستان رسید/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواپیماهای سویدی به دست لهستان رسید/ عکس"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427