جبلی: «زیرخاکی، نون خ، زندگی پس از زندگی، رستگاری، هفت سر اژدها و محفل» برنامه های نوروز هستند+ جزییات

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

جبلی: «زیرخاکی، نون خ، زندگی پس از زندگی، رستگاری، هفت‌سر اژدها و محفل» برنامه‌های نوروز هستند+ جزئیات

رییس سازمان صداوسیما جزییات برنامه های نوروزی تلویزیون را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه های نوروزی صدا و سیما اظهارکرد: ما در شبکه یک سریال «زیرخاکی» را خواهیم داشت. همچنین از شبکه 2 سریال مناسبتی ماه رمضان تحت عنوان «رستگاری» پخش می شود.

وی افزود: از شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» پخش خواهد شد. همچنین برنامه های تلویزیونی «محفل» و «زندگی پس از زندگی» که سال گذشته استقبال خوبی از آنها شد، ادامه خواهد داشت.

جبلی ادامه داد: درباره برنامه سال تحویل هم مثل سال گذشته تنوع و انطباق همزمانی سال تحویل و ماه مبارک رمضان را مدنظر خواهیم داشت.

رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به اینکه برنامه ای برای اضافه شدن یا تعطیلی شبکه ها ندارید؟ توضیح داد: از ابتدای دوره جدید با نگاه کارآمدی، شبکه های مختلف ملی و استانی را بررسی کردیم و رویکردمان این است که شبکه های کارآمد حفظ و تقویت شود، اما شبکه هایی که وظایفشان می تواند در حوزه های دیگر سیما انجام شود، متوقف شوند، مثل شبکه ایران، کالا، شما.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جبلی: «زیرخاکی، نون خ، زندگی پس از زندگی، رستگاری، هفت سر اژدها و محفل» برنامه های نوروز هستند+ جزییات" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جبلی: «زیرخاکی، نون خ، زندگی پس از زندگی، رستگاری، هفت سر اژدها و محفل» برنامه های نوروز هستند+ جزییات"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427