چشم انداز اقتصاد جهانی از نگاه صندوق بین المللی پول

چشم‌انداز اقتصاد جهانی از نگاه صندوق بین المللی پول

آفتاب نیوز :

صندوق بین المللی پول طی گزارشی اعلام کرد که چشم انداز رشد اقتصادی و فعالیت های تجاری در جهان در میان مدت ضعیف خواهد بود.

این گزارش در حالی منتشر شده که قرار است از فردا اجلاس وزرای اقتصاد و دارایی و روسای بانک های مرکزی کشور های عضو گروه 20 در سایو پایولوی برزیل به مدت دو روز برگزار شود.

در گزارش صندوق بین المللی پول آمده است: اقتصاد جهانی در حال تجربه کردن کاهش نسبی رشد اقتصادی است، اما چشم انداز رشد در آینده نیز ضعیف به نظر می رسد.

این صندوق می گوید: چشم انداز میان مدت اقتصاد جهانی امیدوار کننده نیست و دلیل آن هم چالش های است که مانع رشد اقتصاد جهانی خواهد شد. از جمله این چالش ها می توان به رشد ضعیف تولید، پیری جمعیت، مسایل ژیواقتصادی، و آسیب پذیری های زیست محیطی و آب و هوایی اشاره کرد.

صندوق بین المللی پول اعلام کرده این چالش ها توازن درآمدی در جهان را تحت الشعاع قرار داده و آسیب پذیری اقتصاد ها در برابر شوک های خارجی را افزایش می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چشم انداز اقتصاد جهانی از نگاه صندوق بین المللی پول" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چشم انداز اقتصاد جهانی از نگاه صندوق بین المللی پول"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427