نماینده ولی فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت آمیزترین روش برای انتقال مسیولیت ها است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت‌آمیزترین روش برای انتقال مسئولیت‌ها است

آسیاننت/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انتخابات، مسالمت آمیزترین روش برای انتقال مسیولیت ها به افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، 11 اسفندماه با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود 9 ماه بحث انتخابات فضای کشور را فرا گرفته و مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت در رقابتی همراه با رفاقت مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای قانون گذاری، نظارت، تحقیق و تفحص است و باید کسانی در این عرصه باشند که از شایستگی لازم برای اشراف بر تشخیص اولویت و نیازهای مردم برخوردار باشند و راه های رسیدن به مقصد را بدانند.

امام جمعه خرم آباد اضافه کرد: در لرستان برخی صنایع تعطیل، بیکاری و مشکلات معیشتی داریم و باید برای رفع این مشکلات مجموعه نمایندگان همراه و همدل باشند و حتی دیگر استان ها را نیز همراه کنند.

شاهرخی بیان کرد: در این راستا استمداد می طلبم که این شور و شعور مردم در ستادهای تبلیغاتی زنده نگه داشته و ترکیب مطالبه گری مبتنی بر منطق و کارشناسی برپا شود و وعده های انتخاباتی را مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: مرتبط شدن با فرهیختگان، دانشگاهیان و حوزویان بسیار مهم است تا مطالبات حقیقی مردم استان دنبال شود و نمایندگان نقش مفید و تاثیرگذاری بر سرنوشت مردم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: هم اکنون انتخاب خوب مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری را مشاهده می کنیم که نظام سلطه اعتراف می کند هرکجا وارد شدیم و ایران حضور داشت موفق نشدیم.

شاهرخی اظهار کرد: انتخابات، مسالمت آمیزترین روش برای انتقال مسیولیت ها به افراد است چراکه اگر عده ای مادام در مسیولیت باشند چرخه نخبگانی در کشور محقق نمی شود.

وی بابیان اینکه کشور بدون انتخابات به هرج و مرج می رود و اگر مسیولیت در اختیار قشر خاصی باشد استبداد ایجاد می شود، افزود: انتخابات به عنوان یک اصل اصیل در نظام جمهوری اسلامی پذیرفته و ثابت شده است هر آنچه مردم تمایل کنند همان محقق می شود.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده ولی فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت آمیزترین روش برای انتقال مسیولیت ها است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده ولی فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت آمیزترین روش برای انتقال مسیولیت ها است"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427