مدارس مشهد، فردا 12 اسفند غیر حضوری شد

مدارس مشهد، فردا ۱۲ اسفند غیر حضوری شد

آفتاب نیوز :

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه 12 اسفند ماه، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در تمام دوره ها در مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: همکاران، اولیا و دانش آموزان عزیز هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس مشهد، فردا 12 اسفند غیر حضوری شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس مشهد، فردا 12 اسفند غیر حضوری شد"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427