پیش بینی کاهش محسوس دما و بارندگی در البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیش بینی کاهش محسوس دما و بارندگی در البرز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین بیان کرد: مطابق با هشدار نارنجی هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه سرد و بارشی از فردا شب تا سه شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن روند کاهش محسوس دما و بارش باران و برف در استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه طی امروز تا فردا عصر جو پایدار مورد انتظار است، مطرح کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری است و به تدریج شاهد افزایش ابر هستیم. برای فردا شنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با مه رقیق، وزش باد و پاره ای نقاط بارش خفیف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه نیز آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش برف و باران، روند کاهش محسوس دما و یخبندان خواهد بود، نوع مخاطره موجود را بارش برف و کاهش محسوس دما و اثرهای آن را اختلال تردد در معابر، یخبندان و لغزندگی در سطح جاده ها، سقوط بهمن و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی عنوان کرد.

بهاروند احمدی با تاکید بر ضرورت خودداری از تردد در جاده های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ خاطرنشان کرد: همچنین خودداری کوهنوردان از صعود به قلل و ارتفاعات البرز مرکزی و مدیریت و صرفه جویی در مصرف نهاده های انرژی توصیه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی کاهش محسوس دما و بارندگی در البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی کاهش محسوس دما و بارندگی در البرز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427