198 شعبه اخذ رای در جنوب استان بوشهر پیش بینی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۱۹۸ شعبه اخذ رأی در جنوب استان بوشهر پیش‌بینی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد غریبی صبح جمعه در نشست با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعداد شعب شهرستان کنگان 54، شهرستان دیر 41، شهرستان جم 56 و شهرستان عسلویه 47 شعبه تعیین شده است.

فرماندار کنگان اظهار داشت: از ابتدای فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه 126 داوطلب اقدام به ثبت نام کردند که ثبت نام نهایی 70 نفر به ثبت رسید و در نهایت 46 نفر (44 نفر مرد 2 نفر زن) تایید صلاحیت شدند که با توجه به انصراف یک نفر تعداد داوطلبین تا این لحظه 45 نفر است.

وی گفت: همه تمهیدات لازم جهت فرایند رای گیری در نظر گرفته شده و داوطلبین تا 72 ساعت قبل از فرآیند رای گیری می توانند انصراف خود را اعلام کنند.

فرماندار کنگان از داوطلبان خواست که تبلیغات آنان حول محور قانون و با رعایت اخلاق و رقابت جوانمردانه باشد تا شاهد یک انتخابات پر شور و با مشارکت حداکثری باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "198 شعبه اخذ رای در جنوب استان بوشهر پیش بینی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "198 شعبه اخذ رای در جنوب استان بوشهر پیش بینی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427