شانزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری در سنندج

سنندج

شانزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری در سنندج

به گزارش خبرگزاری آسیاننت از سنندج، علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله کشوری شانزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری در سنندج با حضور280 نفر برگزیده قرآنی در روزهای 14 و 14 اسفندماه سال جاری در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد در پنج رشته اذان، قرایت ترتیل، قرایت تقلیدی، قرایت تقریب و حفظ کل قرآن در دو بخش خواهران و برادران و در رده سنی هفت تا 30 سال برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، به برگزاری 2 رشته مفاهیم و حفظ جزء 30 به صورت جداگانه اشاره و بیان کرد: در مجموع در این هفت رشته، 731 نفر ثبت نام کردند و بیشترین فراوانی با 408 نفر در بخش مفاهیم است.

دریایی تصریح کرد: پس از داوری 63 نفر به مرحله کشور راه یافتند که از این تعداد هفت نفر از کردستان معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج قرآنی، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی، تحکیم مسجد، قرآن و مردم و کشف استعداد های قرآنی است لذا هدف از این مسابقات قرآنی مردم محوری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شانزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری در سنندج" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شانزهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری در سنندج"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427