تولید واکسن سرطان مثانه و پاستوسیز در انستیتو پاستور

تولید واکسن سرطان مثانه و پاستوسیز در انستیتو پاستور

تولید واکسن سرطان مثانه و پاستوسیز در انستیتو پاستور

رییس انستیتو پاستور از تولید واکسن های جدید در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، رحیم سروری رییس انستیتو پاستور، در نشست خبری نمایشگاه رسانه های ایران با بیان اینکه برای برای نخستین بار پس از انقلاب ما واکسن ب ث ژ را به ونوزویلا صادر کردیم، گفت: در حال حاضر بروی ساخت واکسن های سرطان مثانه، روتاویروس پنموکوک کار می کنیم.
وی افزود: همچنین بعد از ساخت واکسن پاستوکوک بر روی واکسن جدیدی به نام واکسن پاستوسیز کار می کنیم.

رییس انستیتو پاستور با اشاره به اقدامات تشخیصی برای ابله میمونی گفت: ما با توجه این موضوع 12 مرکز را اختصاص دادیم و تنها یک مورد را در خوزستان شناسایی کردیم و از گسترش ویروس به کشور جلوگیری کردیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر که ساب واریانت های کرونا همچنان شیوع دارند، گفت: ما برای تمامی ساب واریانت های کرونا اومیکرون کیت های تشخیصی را تولید کردیم.

وی با بیان اینکه انستیتو پاستور جزو ایرانی ترین مجموعه هایی است که در راستای سلامت مردم گام برداشته است، گفت: 104 سال از عمر انستیتو پاستور میگذرد و این باور را ایجاد کرده است که محققان ایرانی ظرفیت بسیار زیادی دارند، در زمانی که متولی برای سلامت کشور وجود نداشت انستیتو پاستور وجود داشت و در موضع مربوط به واکسیناسیون و ساخت دارو ها حضور داشت.

سروری ادامه داد: عمر انستیتو پاستور به 5 بخش تقسیم می شود، انستیتو پاستور به عنوان دهمین انستیتو پاستور جهان شناخته میشود و ارتباط خوبی با سایر مجموعه ها دارد.

وی ادامه داد: انستیتو پاستور در زمان جنگ هم نقش زیادی داشت. در حوزه مصدومان شیمیایی تولید دارو ها را در دستور کار قرار داد.

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: رشد حوزه سلامت مدیون انستیتو پاستور است، ایجاد حوزه زیست فناوری گام بزرگی برای تولید سایر واکسن ها بود.

وی افزود: در حوزه تولید علاوه بر واکسن محلول های تزریقی نیز تولید می شوند.

رییس انستیتو پاستور ادامه داد: تولید کیت های تشخصی از قبیل ابله میمونی، تب کریمه کنگو و کرونا در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید واکسن سرطان مثانه و پاستوسیز در انستیتو پاستور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید واکسن سرطان مثانه و پاستوسیز در انستیتو پاستور"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427