حقوق وزارت کار در سال 1403 اعلام شد/ نحوه محاسبه حقوق چگونه است؟

حقوق وزارت کار

حقوق وزارت کار در سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ نحوه محاسبه حقوق چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری آسیاننت، رییس کمیته حقوق و دستمزد مجلس در توضیح محاسبه رقم حقوق سال آینده گفته است: یعنی این 20 درصد افزایش حقوق اینطور تقسیم می شود که 1/5 میلیون تومان ثابت و 10 درصد هم به همه افزوده شود.

اقتصادآنلاین نوشت: آن وقت اتفاقی که رخ می دهد این است که کسی که حداقل حقوق را دریافت می کند؛ کف حقوقش می شود 10 میلیون، 1/5 میلیون هم به آن اضافه می شود یعنی 11/5 میلیون و حدوداً 1 میلیون تومان هم عایله مندی و اولاد به او اضافه می شود که خارج از این قاعده است و در نهایت تقریباً حدود 40-41 درصد افزایش را خواهد داشت.

یعنی ما برای آن کسی که حداقل حقوق را دریافت می کند، تقریبا متناسب با تورم افزایش داشتیم و همینطور برای آن کسی که بیشترین حقوق را دریافت می کند هم همان 1/5 میلیون تومان به همراه 10 درصد افزایش حقوق خواهد بود که می شود حدود 13-14 درصد افزایش حقوق که متوسط افزایش حقوق ها 20 درصد خواهد شد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حقوق وزارت کار در سال 1403 اعلام شد/ نحوه محاسبه حقوق چگونه است؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حقوق وزارت کار در سال 1403 اعلام شد/ نحوه محاسبه حقوق چگونه است؟"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427