طنین بانگ «الله اکبر» در سراسر کشور همراه با نورافشانی در آسمان

الله اکبر

طنین بانگ «الله اکبر» در سراسر کشور همراه با نورافشانی در آسمان

همزمان با شب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، راس ساعت 21 امشب گلبانگ الله اکبر در سراسر کشور طنین انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.

به گزارش آسیاننت، در شب چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم کشورمان راس ساعت 21 امشب؛ شنبه 21 بهمن 1402 در سراسر کشور با حضور در پشت بام ها، خیابان ها، مساجد و از پنجره های منازل خود با سردادن بانگ «الله اکبر » این مناسبت را جشن گرفتند.

همزمان با بانگ الله اکبر در بسیاری از میادین شهری، مراسم نورافشانی نیز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در تهران و دیگر شهرها و روستاهای سراسر کشور برگزار شد.

آسمان تمامی مراکز استانها و 400 شهر کشور و بسیاری از روستاهای کشور و همزمان در 22 نقطه شهر تهران، نورباران و نورافشانی شد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طنین بانگ «الله اکبر» در سراسر کشور همراه با نورافشانی در آسمان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طنین بانگ «الله اکبر» در سراسر کشور همراه با نورافشانی در آسمان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427