خدمت گذاری به مردم استان اولویت کاری اتاق بازرگانی است

اتاق بازرگان

خدمت‌گذاری به مردم استان اولویت کاری اتاق بازرگانی است

به گزارش خبرگزاری آسیاننت استان چهارمحال و بختیاری،شهرام زارع در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) میرآباد شرقی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی استان در سال 1375 تاسیس شد، اظهار کرد: خدمت گذاری به مردم استان اولویت کاری اتاق بازرگانی استان است و در تلاشیم تا فضای کسب و کار استان را بهبود ببخشیم.

رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها در تهران، مشهد، بندرعباس و اصفهان اتاق بازرگانی وجود داشت،افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتاق های بازرگانی در شهرستان ها نیز تاسیس شد، اکنون بیش از 34 اتاق بازرگانی در کشور وجود دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون در اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری کلیه خدمات بازرگانی و صدور کارت به مراجعه کنندگان در میز خدمت ارایه می شود و خدمات رایگان است.

زارع با تاکید بر اینکه دوره های آموزشی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با هدف توانمندسازی فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان برگزار می شود، گفت: اساتید برجسته از سراسر کشور برای تدریس به استان دعوت می شوند تا فعالان اقتصادی با علوم روز تجارت آشنا شوند.

رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمامی واحدهای اتاق بازرگانی استان از جمله واحد داوری، آموزش، پژوهش، شورای گفت وگوی دولت و بخش، میز خدمت، کمیسیون ها و بخش بازرگانی و …. فعال شده است تا اتاق بازرگانی مکانی برای حل مشکلات مردم باشد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمت گذاری به مردم استان اولویت کاری اتاق بازرگانی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمت گذاری به مردم استان اولویت کاری اتاق بازرگانی است"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427