فضانورد روس رکورد شکست – آسیاننت

فضانورد روس رکورد شکست - خبرآنلاین

به گزارش آسیاننت، آژانس فضایی روسیه روز یکشنبه گزارش داد، «اولگ کنوننکو» فضانورد روسی، رکورد جهانی بیشترین زمان سپری شده در فضا را شکسه است.

بر اساس گزارش فارس، این مرد 59 ساله اکنون بیش از 878 روز و 12 ساعت را در فضا گذرانده است و از هموطن روسی خود «گنادی پادالکا» که رکورد قبلی 878 روز و 11 ساعت و 29 دقیقه و 48 ثانیه را در سال 2015 به ثبت رساند، پیشی گرفته است.

کنوننکو 5 سفر به ایستگاه فضایی بین المللی انجام داده است که تاریخ آن به سال 2008 بازمی گردد. این فضانورد در گفت وگو با خبرگزاری دولتی روسیه تاس گفت که هر سفر به ایستگاه فضایی بین المللی به دلیل ارتقای مداوم ایستگاه نیاز به آمادگی دقیق دارد.

سفر فعلی کنوننکو به ایستگاه فضایی بین المللی در 15 سپتامبر 2023 آغاز شد. انتظار می رود تا پایان این سفر، فضانورد اولین فردی باشد که 1000 روز در فضا سپری می کند. که نزدیک به 2نیم سال خواهد بود.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فضانورد روس رکورد شکست – آسیاننت" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فضانورد روس رکورد شکست – آسیاننت"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427