تمرین شاداب پرسپولیس در حضور خوردبین و هواداران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پرسپولیس

تمرین شاداب پرسپولیس در حضور خوردبین و هواداران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان ایران تمرین امروز پنج شنبه را از ساعت 16:30 دقیقه در زمین شماره یک کمپ ایرانیان دبی آغاز کردند.

تمرین 75 دقیقه ای قرمزپوشان شامل بخش های مختلفی مثل؛ راندو در قالب سه گروه بود که سید جلال حسینی و اوسمار هم در گروه ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

بعد از آن، تمرینات ارسال از جناحین و شوت زنی به سمت دروازه و و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت و اوسمار، نکات لازم را به بازیکنان یادآوری می کرد.

خوشبختانه تیم مصدوم نداشت و تمرین در هوایی خوب و مطبوع در شهر دوبی انجام شد.

حدود 50 هوادار ایرانی در دبی، تمرین پرسپولیس را از نزدیک دیدند و با بازیکنان و اعضای تیم عکس هایی به یادگاری گرفتند.

محمود خوردبین هم مثل دو، سه روز گذشته در کنار زمین، میهمان تمرین بود و با اعضای تیم دیدار و گفت وگو داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرین شاداب پرسپولیس در حضور خوردبین و هواداران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرین شاداب پرسپولیس در حضور خوردبین و هواداران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427