50 پروژه با اعتبار 740 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهره برداری

۵۰ پروژه با اعتبار ۷۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار آنلاین اظهار کرد: هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر، تعداد 50 پروژه با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید که در حوزه جذب نیرو، زمینه اشتغال 275 نفر در شهرستان را فراهم نموده است.

وی خاطرنشان کرد: از میان پروژه های آماده افتتاح ،37 پروژه دولتی با اعتبار 36 میلیارد و 200 میلیون تومان و 13 پروژه بخش خصوصی و خیرین با اعتبار 704 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید. همچنین از میزان اعتبارات بخش خصوصی مبلغ 5,386,000 یورو از محل اعتبارات ارزی تامین شده است.

فرماندار شهرستان نایین افزود: بیش از 398 عنوان برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مذهبی، هنری و ورزشی در دهه فجر برگزار می شود.

وی ادامه داد: پروژه های مورد بهره برداری در بخش های زیرساخت، راه، انرژی، ارتباطات، دانش بنیان، خدمات، صنایع، کشاورزی و آموزشی ازجمله احداث و بهسازی شبکه برق، سنگ فرش معابر شهری و روستایی، تجهیز و توسعه شبکه مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و محورهای مواصلاتی است.

کریمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، باید در راستای جهاد تبیین و بیان دستاوردهای 45 ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت ها استفاده و برای رفع مشکلات و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "50 پروژه با اعتبار 740 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "50 پروژه با اعتبار 740 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427