بازگشایی راه دسترسی مسدود 43 روستای استان آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

آذربایجان

بازگشایی راه دسترسی مسدود ۴۳ روستای استان آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته

به گزارش آسیاننت آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به 600 کیلومتر رسید و80 نفر از راهداران با بهره گیری از 40 دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری با مصرف بیش از 700 تن شن و ماسه مانع از انسداد راه های اصلی درگیر در بارش شدند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون با برفروبی محورهای روستایی مسیر 43 روستا بازگشایی و تلاش ها برای بازگشایی مسیر 14 روستا نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به بارش برف و باران در محور های مختلف گفت: در حال حاضر محور ارومیه – اشنویه، محور ارومیه-مهاباد، محور شاهین دژ- تکاب، پایانه مرزی سرو ، محور های منتهی به پایانه مرزی تمرچین، گردنه مایین بلاغ، محور میاندوآب شاهین دژ، محور نقده – پیرانشهر، محور پیرانشهر سردشت و گردنه قوشچی درگیر بارش برف بوده و با تلاش راهداران استان هیچ محوری مسدود نبوده و تردد در کلیه محور ها روان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره 141 تماس حاصل نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشایی راه دسترسی مسدود 43 روستای استان آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشایی راه دسترسی مسدود 43 روستای استان آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427