یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از 500 مسجد پایتخت گرامی داشته شد

یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از ۵۰۰ مسجد پایتخت گرامی داشته شد

آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه سقوط هلی کوپتر حامل رییس جمهور و تیم همراه در بیش از 500 مسجد سطح شهر تهران برگزار شد.

به گزارش آسیاننت، حجت الاسلام والمسلمین علی کشوری نژاد ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور، اظهار کرد: آیت الله رییسی یکی از مردمی ترین روسای جمهور کشور بودند که در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از بروز حادثه برای هلی کوپتر حامل رییس جمهور، آیین تشییع در شهر تهران با حضور و بدرقه پرشور مردم برگزار شد، مطرح کرد: در طول مسیر تشییع غرفه های متعدد فرهنگی و خدماتی به همت فعالین طرح آرمان برپا شد.

رییس ستاد طرح شهید آرمان اضافه کرد: همچنین آیین تدفین شهید حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشور نیز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از این مراسمات، برگزاری آیین های گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سطح مساجد آرمانی در دستور کار قرار گرفت.

کشوری نژاد با بیان اینکه رابطین مناطق نیز برای برگزاری این مراسم ها پای کار آمدند، عنوان کرد: به همت تلاش های صورت گرفته توسط رابطین مناطق و مربیان طرح آرمان، تاکنون آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت در 500مسجد مناطق 22گانه شهر تهران برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب و بالای مردم ولایتمدار از این مراسم ها، خاطرنشان کرد: قرایت قرآن و فاتحه، مدیحه سرایی، سخنرانی و پذیرایی از جمله برنامه های محوری در این مراسم ها بود.

رییس ستاد طرح شهید آرمان با بیان اینکه شهید جمهور در مسیر خدمت رسانی به مردم دچار حادثه شدند، تصریح کرد: از ظرفیت برگزاری مراسم های عزاداری باید برای جهاد تبیین خدمات انجام شده توسط دولت سیزدهم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین در شرایط فعلی از اهمیت بسیاری برخوردار است، یادآور شد: بیان اقدامات انجام شده موجب می شود که مردم مشارکت بیش تری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

بر اساس گزارش مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، کشوری نژاد در پایان یادآور شد: از مردم نیز تقاضا داریم که در انتخابات پیش رو با انتخاب بهترین گزینه، بستر ادامه دادن مسیر خدمت رییس جمهور فقید را فراهم کنند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از 500 مسجد پایتخت گرامی داشته شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاد و خاطره شهدای خدمت در بیش از 500 مسجد پایتخت گرامی داشته شد"، کلیک کنید.